Måndag var det igår

Det är dåligt med inlägg på den här bloggen måste jag säga,  ber om ursäkt för det. Min dator är för tillfället väldigt tom, måste ta och återställa den till sitt gamla fulla jag igen, så snart som möjligt helst...

Det känns att skolan börjar lida mot sitt slut. Skickade iväg en ansökan igår, kändes inte så seriöst, men det är alltid en början." Dagblind" börjar jag bli också. Har inga fotolektioner på måndagar längre vilket innebär att jag slutar halv två, istället för sju. En stor skillnad.

Igår hittade jag änntligen en klänning till studenten. Skit snygg verkligen!! Höll på att ge upp hoppet, när jag kollade upp i ett skyltfönster, och såg DEN klänningen. Letade rätt på affären, som visade sig vara Tessie, bad om klänningen i skylten, sedan var det problemet löst. Lyckades även leta fram ett par skor hemma som passade bra till. Nästan så att jag längar till den 12 juni bara för att få ha kläderna på mig ;D

Onsdag imorgon, även Valborg och konungens födelsedag. Emma dyker upp någon gång på morgonkvisten för att göra klart mediekommunikationsarbetet. Kul att man har missuppfattat uppgiften så här precis innan det ska vara klart. Tummen upp för oss, men det ska vi rätta till imorgon!!
Sedan bär det av till stallet, kul kul. Ingen mer avramling då får vi hoppas. Jag har ramlat av så det räcker för resten av livet tror jag, haha nej så illa kanske det inte är. Men med tanke på att jag har ramlat av 3 gånger under mina 13 år på hästryggen, och dessa har skett under ett och samma år, så kan man ju börja fundera^^ jaja, nog tjatat om det. Det löser sig.

Puss och kram sa en sam^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0