"Skoltröttheten" kommer krypande, redan!

Mina måndagar kommer bli sjukt långa, har jag insett.
Börja skolan 08.40-19.00, sedan börjar dansen 19.50-21.10, kommer vara hemma igen cirka halv tio.
Men jag klagar inte, jag är inte ett dugg bitter, nej för det är jag faktiskt inte!!
Tisdagar däremot är slöa som bara den, två timmar i skolan,  tackar!!
Jag tror att jag överlever, faktiskt!

Som ni kanske har märkt så är intressant fakta en brist vara, men skylle er själva om ni lägger ner tid på att läsa...

Snart börjar idol också, spännande värre=D
Början är faktiskt rolig, fast jag tycker inte att det blir tråkigt sedan heller, förlåt så himla mycket!!

Laddad inför projektarbetet? NEEEEEEEJ, det är jag inte!! Jag orkar inte!! Vad är meningen med det lixom!? Jag bara undrar!!! Jag är såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå lat!! Jag vet, men från och med nu så ska jag aldrig mer klaga på detta, hehe(a)

Puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0