Sjuk?

Jag tror jag håller på att bli sjuk, även jag. Vore väl inte så konstigt när alla andra är det så, men fy va trist!!
Jag har inte tid med det, inte har jag någon lust med det heller, fy sjutton!!
Inte bra, inte bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har druckit te, ätit choklad, och ostbågar så jag borde ju bli frisk, eller hur?

Har vart en sväng på IKEA också, jag köpte en kudde, "Gosa Krama" heter den, så nu borde jag ju sova gott i natt iallafall, annars är jag inte rolig att dras med imorn. Har fått värsta sämsta morgon humöret också!!
Har sagt det förr, men säger det igen, jag har problem!!

Kommentarer
Postat av: sara

du med sjuk?! :c

2007-09-06 @ 21:59:05
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0