Sen när blev världen så seriös?

Sen när blev världen så himla seriös? Jag bara undrar?
Idag hade vi teori istället för ridlektion, och vet ni vad vi skulle göra? Jo, vi skulle skriva ner våra mål med ridningen på ett papper, sedan hade vi utvecklingssamtal. Men hej å hå!! Har jag några seriösa mål eller?
"Nja, det drar vi lott om"^^
Men det är inte bara här som det seriösa i världen inträffar. Om någon nu mot all förmodan skulle träffa en partner, så kommer det förhållandet anntagligen hålla livet ut. Det är NU som man börjar tänka på att starta familj. Glöm förhållanden som bara varar några veckor...
Dessutom börjar folk skaffa barn, NU!!! I min ålder!! Men hjälp, jag är inte redo för att bli seriös...
Och som om det inte vore nog med det, så ja, jag vet inte vart jag vill komma. Jag vet bara att allting håller på att bli på tok för seriöst!!
Jag är inte mogen för att bli seriös. Jag är bara ett barn^^

På tal om barn, så blir jag vuxen om exakt en månad, eller ja, vuxen var väl att ta i kanske, mitt sinne kommer inte förändras, men mina papper kommer med all sannolikhet att göra det. Jag fyller 18, men jag är bara 12 i huvudet!!
Eller något i den stilen...
Jaja, det var det jag hade på hjärtat för stunden

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sara

det är faktiskt lite läskigt :o

2007-09-05 @ 22:18:31
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0