Roadtrip till Torsby^^

Det var precis vad det blev, en liten trip till vackra Torsby, kanske låter tråkigt, men det var det absolut inte, raka motsatsen faktiskt...
Godkända blev chaufförerna också haha, det var en trygg och säker resa;D Bra jobbat Emma och Blom!!
Så va gjorde vi i Torsby då?
Jo, vi besökte turistbyrån och skaffade broschyrer(?), och sedan for vi runt i det lilla samhället och fotade massa folk, haha, det var kul, men roligast av allt var ändå korten på de som blev ifrån körda HAHAH, say no more...
Och Leila var rätt söt också där hon satt i framsättet med krykorna =)
Badhuset, skidtunneln, hovfjället, och ett besök på en restaurang, eller kan man ens kalla det det? Jo, det kan man, maten var god, men stället var rätt skabbigt, "Blå huset" hette det för er som är intresserade^^
2.5 gafflar fick stället av juryn!

Allsång i bilen blev det dessutom, vackra stämmor måste jag säga, varför har vi inte sökt till Idol? Lätt att vi skulle vinna...ehm
Påväg hem kom vi även på att vi skulle sätta in Blom, i alla låt texter som spelades, jag vet inte varför, men det var lite kul annars, haha^^

Sedan förstår jag inte vad det är för kul med: "Hej, det är Ida?" Jag heter faktiskt så ifall ni har missat det, och jag har inte valt det själv!!! Men det är ju kul att man kan roa någon iallfall....

Resan hem var stressig, tack vare mej, jag ber om ursäkt, känner mig dum, egoistisk och allt möjligt, men jag hetsade inte nån iallfall, haha..eller?
Anledningen var att jag hemskt gärna ville hem tills min ridning började, och det var nätt och jämt ska jag säga
17.00 börjar den, tjugo i var vi vid Bergvik, tio i var jag hemma, fem i åkte vi hemifrån( jag och mamma) då hade jag bytt om på typ 3 minuter, sedan körde vi i räserfart till Alster, 16.59 kliver jag inte i stallet och möter min kära ridlärare med stallets äldsta häst:
Hej Ida! Här varsågod, du ska ha Santos, det var jag som valde till alla idag, vi ska ha samma nästa gång, nu kan vi gå in...andas..(haha)
Men tack så mycket, du kunde inte ha gett mig någon slöare häst nu när vi ska träna förflyttningar? Ghaaaa, jag var svett innan lektione började, jag var dyng sur när den var slut, och jag har aldrig svurit så mycket under en timmes tid som jag gjorde då!! FYYY!!

Men jag hann iallfall, så jag ska inte klaga!!
Tack alla för en underbar dag!!:D
 Det blev en lightversion av dagen, men orka vara detaljerad?? Näää

Nu ska jag läsa mediakommunikation, för att avsluta dagen med något meningsfullt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0