"Någon som är värd mina tårar skulle aldrig få mig att gråta"

Jag blir seriöst arg på mej själv, dum dum dum!!!! Så himla korkad i huvudet, så himla puckad, så himla...ja, ni fattar nog.
Men det värsta är ändå att det inte finns ett dugg att göra åt saken, det är som det är, och det är och kommer förbli så.
Det kunde gärna varit annorlunda, jag skulle inte klaga, men så är inte fallet, så det är bara att gilla läget, och försöka tränga undan dom där jobbiga tankarna och leva livet så att säga, Hej hopp!!

Lättast vore att glömma, istället för att drömma
Du skulle bara veta, du gör mej seriöst galen, och förvirrad, sluta med det är du snäll=)

Puss och hej leverpastej! HEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0