Min kärlek är stor, men själv är jag för liten

Hej! Ajjdapajjda med bloggen här!;*D

En regnig och grå söndag, som i vanliga fall skulle vara det tristaste jag har hört talas om, men idag är det bara helt underbart att det är grått och kallt ute, då har man nämligen en ursäkt till att sitta inne och bara mysa, dricka te, äta godis, se på film, lyssna på mys musik=D

Har precis färgat håret på Ulle, för hundra femtielfte gången iordningen eller nått:P, det blev skit snyggt, det blev verkligen oranget. Börjar ju bli proffs på det här nu, så önskar ni er en toning, call me;D haha

Leila du måste nog skicka mej lite fler låtar med The Perishers är jag rädd, mycket skön musik nämligen!

Och Emma, jag kan faktiskt åka buss!! Jag lovar=) Jag kan bevisa det!! (a)

Kommentarer
Postat av: Emma

Upp till bevis då ;) haha

2007-09-16 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0