Känner du dej trängd?

Herre Jesus vad trött man kan vara ibland.
Hade en ridlektion tidigare idag, det gick så dåligt så jag ställde mig i mitten ett tag och grina, så mogen var jag. Var verkligen inte fokuserad för 5 öre, dock fick jag till det den sista kvarten så ridläraren blev glad, något positivt iallfall...

När jag sedan kom hem gjorde jag mig iordning för att dra till stan, Kulturnatten, jag var fett trött då med, och var nog sjukt osocial. Men jag ägde på Biljard, Sara, vi får ta revansch någon dag, för trost att jag var så himla bra så förlorade vi, hahah, men ja ialla fall....
Det var rätt trist också att det regnade ute, tråk tråk!!!

Halv tolv tog jag bussen hem,(hatar dom nya busslinjerna och tiderna till max!!!), den var proppad med onyktra människor. Lilla jag blev intryckt i ett hörn, medans ett gäng stora grabbar försökte hålla balansen utan att hålla i sig. Sedan vänder sig en om och frågar:
"Känner du dig lite trängd nu?"
"Nej, det är ingen fara, det är lugnt"
"Säkert?, för jag står ju faktiskt så här nära" Han höll upp fingrarna och måttade ut 5 centimeter
"Jo, men det är säkert"
Jag kände inte att jag orkade prata med honom, och jag kände mig verkligen inte trängd, herregud!
Sedan när jag skulle gå av säger han:
"Står jag ivägen?"
"Nej, det är lugnt" brist i ordförrådet? JAAA!!
"Säkert? För jag är rätt bra på det annars, jag har tränat länge på det"
Men då vet jag, Herregud!!!
Det var en av dom längsta bussresorna på länge tror jag, eller ja, de beror ju på vilken buss man tar såklart, haha xD

Men nu är jag iallafall hemma, sjukt varm och trött, det har vart en trevlig kväll, men hade vart bättre om jag inte var så djävulskt trött!!!!!!
Ska sova nu, God Natt!

Kommentarer
Postat av: Linn

stadsbussar alltså xD

2007-09-22 @ 10:47:11
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Pjuppie

killar alltså xD

2007-09-22 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0