Idinagust bloggar vidare

DITT RIKTIGA NAMN
Ida Christina Gustafson

DITT GANGSTA NAMN
(första 3 bokstäverna från ditt första namn+izzle)
Idaizzle

DITT DETEKTIVNAMN
(favorit maträtt och djur)
pastahäst?

DITT SÅPOPERA-NAMN
(mellannamnet och favorit tv program)
Christina-onetreehill...

DITT STAR WARS-NAMN
(de första tre bokstäverna från ditt efternamn och två första bokstäverna från ditt förnamn)
Gusid

DITT HJÄLTE NAMN
(favorit färg och favorit dricka)
Rosacola

DITT ARAB NAMN
(två första bokstäverna i ditt första namn, tre sista bokstäverna i ditt mellan namn och de fyra första bokstäverna i ditt efternamn)
Idinagust 
DITT SPÖK NAMN
(svarta och namnet på ditt/dina husdjur)
Svarta Raffael

DITT FÖRSVARS NAMN
(din pappas mellan namn)
Lennart


Jag har inget liv, så jag snodde detta roliga från Sars som tydligen snott det från Pjupp, som snott den från....? Whatever!

Vad jag kom fram till var iallafall att jag måste byta namn till något roligare.

Jag ska gifta mej med någon som har ett ovanligt efternamn...

"Hej, vad heter du i efternamn?"

"Andersson"

"Nej, tyvärr det duger inte, du verkar jätte snäll och så, men efternamnet asså, nej, inte bra!!" HAHAHA


Dagen idag har varit superduper tråkig!!! Det mest spännande som kommer hända idag är väl långpromenaden med Bonzo senare idag, men hur spännande kan det bli på en skala??


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, pastahäst xD

2007-09-23 @ 16:57:07
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: Emma

jag säger bara, gift dig med Leila ! haha ;D

2007-09-23 @ 17:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0