Funderaren

Jag har funderat på en sak? Om man vill ha något, ska man då ta och kämpa för det man verkligen vill ha, men som man aldrig kanske kommer få, eller ska man ta försöka få det som man kanske kan få, men som man inte tycker om lika mycket? Invecklat? Ja, kanske det, men det är något jag funderar på hela tiden...ni kan ju tänka er hur min hjärna ser ut, eller föresten gör inte det.

Helgen är över, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, min armar känns som om dom är dubbelt så stora än vad dom var i fredags, och mina axlar värker...hatar den där nedrans fucking bitchen!!
Nu kanske ni tror att jag har slagits, men så roligt har det inte varit, tro mej, det hade varit riktigt kul jämfört med vad jag gjorde igår. Jag slavade i stallet, vilket i vanliga fall brukar vara skapligt kul, men när man jobbar med en bitch så är det fan inte kul!!
- Du ska mocka boxen på andra sidan när du är klar här, sen ska du sopa och kratta, och packa höpåsarna, sedan får du väl äta om du hinner, jag går iallfall nu...
Eh, jaha, tänkte jag, jag hade inte ätit sedan halv sju i morse, och nu var klockan tolv, men tack för omtanken.
Jag gick på lunch tjugo i två, satt ner i tio minuter, sedan var det bara ut och arbeta igen.
Snacka om värkande fötter när jag kom hem sedan, och snacka om träningsvärken idag, inte för att klaga, men det där var verkligen inte roligt någonstans...USCH!!!

Nu har jag förpestat er tillvaro tillräckligt för idag, nu ska jag gå och lägga mig så hörs vi!

Nedräkningen har börjat:
5 dagar kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vem jobbade du med??
Ankiie pankiie;)

2007-09-30 @ 23:07:16
URL: http://brallisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0