En lyckad kväll, för att vara fjortis^^

Dagen började med ett dop eller rättare sagt två dop, tvillingdop, så det bar iväg till Karlskoga runt ett tiden. Vi var en timme för tidiga så vi gick runt på kyrkogården, spännande värre.
När dopet väl började så kände jag att jag började tvivla på min religiösa tro, jag menar, hur normalt känns det att sitta i kyrkbänken och säga att jag "Tror på den heliga anden". Gör jag det? Tror faktiskt inte det, jag känner mej som en bedragare, en syndare, fast det är något speciellt med krykanm dop, bröllop, you name it. Jag tror inte på Gud, men det är mysigt i lagoma doser.
Efteråt bjöds det på smörgåstårta och tårta och kakor och grejjer, smaskigt värre var det!
Klockan är nu 00.00!!
Jag kan erkänna att jag vart med om roligare saker.
Vid sex tiden packade vi in oss i bilen för att bege oss hem, jag satt och tummade och hoppades på att vara hemma innan halv sju så jag hann käka pizza med mina vänner, men det blev havregrynsgröt istället, så ni kan ju räkna ut hur det gick...
Jag hann iallafall möta upp dessa vänner på pizzerian, sedan begav vi oss av till UNO, för att kika på Svenska akademin(?). Det pinsamma var att jag höll på att inte ta mej in^^ hallå ser ja ut som 15 eller? eh, JA?!
Klocka 9 skulle det börja, men ICKE, vi fick höra att informationen vart fel och dom skulle inte börja spela föränns halv elva tidigast, jaha, tänkte vi, GOOOOODIS!!!
Vi styrde stegen till Nöjesbutiken och "tjackade lite gaj" så att säga...
Sedan hängde vi på Mcdonalds, äkta fjortisar!!
Därefter var klocka såpass att vi kunde gå till UNO igen, för att änntligen få se dessa varelser spela, hade aldrig hört dom förut, men jag gillade dom, helt otroligt, det var kul =D

Däremot är det inte så himla kul umgås med folk som är 18, som kan ta sej in överallt, typ, på arena iaf^^
Man var ju lite sugen på att följa med för en gång skull, eller vad säger ni, Linn? Sara? Det är nu man börjar känna sig väldigt liten...
Så eftersom att min kära buss kamrat tänkte dansa vidare, blev det att åka själv...spännande!
Det var det faktiskt, jag såg en snygg ordningsvakt, och en Peter Siepens kopia, haha, han var ganska gay och ganska ful^^
Sedan fanns det två killar på bussen som dragit åt byxorna med ett skärp i knävecken, så himla osnyggt, hur som helst så lekte dom typ att dom var fulla, "Ey, hörs det att jag är full eller?" "Vad sa du?" Han vågade inte fråga igen eftersom att ordningsvakterna stod brevid, hehe, chicken!!

Som sagt, och för att sammanfatta det hela så var det en trevlig kväll=D najs najs, och man kan ju hoppas att "the party girls" har det trevligt på Arena, utan oss fjortisar!!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: sara

japp, trevlig kväll :) Och ja, nu börjar man längta till den 5/10, eller hur? :D

2007-09-02 @ 00:26:52
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Linn

ääh, när de har fyllt 50 är vi 49 ett halvår till :D

2007-09-02 @ 12:37:19
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0