Dans, WOK, och striptease på skolgården^^

En lååång, låååååååååååååååååååång dag har det vart idag.
Den började himla läskigt med att min arm domnade bort så att jag inte kände den, grymt scary!!
Sedan cyklade ja iväg till skolan vi tio tiden, för att ha samhällskunskap, läxförhör, jo tjena, ska vi prata om nått annat kanske?
Sedan svenska, därefter hade jag två och en halv timmes hål timme, men kul?? Så det blev en fika i cafeterian, nått måste man ju äta lixom....
Foto blev det sen, grymt kul, och korten blev överförväntan, ojoj:D
Därefter bar det iväg till Dansstudion, hej träningsvärk, och Hej tröttheten. Det var kul, och det gick väl ganska bra kanske, lite bra gick det iallafall...
Var hemma åter halv tio, alltså hade jag vart hemifrån i nästan tolv timmar.
Min mage gjorde uppror, sjukt hungrig, men vad finns att äta? Jo, WOK, fucking äcklig WOK, Thaimat!!, USCH, men jag var så hungrig så det slank väl ner tillslut...

Nu är jag DÖ trött, men vi hörs
God Natt

Måste bara meddela att jag har bytt om på skolgården, det ni!!!;D haha det gick undan vill ja lova mahaha

Kommentarer
Postat av: Linn

alltså ida, wok är ju jättegott xD

2007-09-26 @ 23:46:06
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0