Ännu sjukare!

Igår var jag på fest hos den gipsade araben. Det var super trevligt, men det hade vart ännu roligare om man hade vart frisk.
Jag är helt chockad över att det finns så himla många underbara människor, det slog mej igår!! Helt underbart!!
Däremot så ångrar jag lite nu, att jag inte var hemma igår och tog det lugnt, för just nu så mår jag verkligen inte bra. Helt tjock i huvudet, och tät i ansiktet, och lock för örat, men annars är det bra....
Min bästa vän heter Ipren, tack för att du finns...

När jag kom hem igår fick jag frågan av min kära far ifall jag var onykter? Jag svarade ju såklart nej, för jag hade ju inte druckit nått, men sedan så ångrade jag mej och svarade att jag inte visste...Smart där Ida, tror ni att han trodde på mej när jag sedan sa, men jag har inte druckit nått? Nej, klart att han inte gjorde, jag hade ju precis sagt att jag inte visste ifall jag var onykter...
Sedan sa jag, nej jag är inte onykter, men jag tror jag har feber, (jag var verkligen totalt borta när jag kom hem), det trodde han faktiskt på, som tur var...
Det är alltid kul när folk misstar en för att va full, när man isjälva verket har feber...

Tack för en trevlig kväll, Leila, och alla andra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0