Who am I?

Jag är less på den där svidande känslan som finns inom mej. Ni vet, det känns som om någon kittlar en på insidan, men det kittlar inte bara utan det svider på något konstigt sätt...
Jag vet inte vad det beror på, vilka sorters känslor som får mig att känna så här, eller vem det är som framkallar dom.
Jag känner mej lost i mej själv. Jag vet inte vad jag känner längre. Jag blir förvånad över hur jag reagerar på en del saker. Jag reagerar på fel sätt på fel saker...nu låter det här jätte luddigt och konstigt, men jag var bara tvungen att skriva ner det.
Det är svårt att beskriva utan att säga för mycket, men även om jag avslöjade allt så skulle det vara komplicerat.
Jag vet inte vem jag är längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0