Viruset tar kål på mej!

På virus fronten så går det varken framåt eller bakåt, just nu sitter jag uppkopplad på Windows messenger, gammalt som bara den känns det, och jag hoppas att att det inte kommer skickas något till någon nu. Det känns som att jag är påväg att förlora mina vänner snart om det här fortsätter!! Känns inge vidare faktiskt...

På andra fronter så står det också still, jag vet inte vart jag ville komma med det här, något undermedvetet säkert, haha vem vet vemt vet....

Var en tur på stan med pernilla och sara, det var inget fel på sällskapet, men stan är överskattad. Jag hittade inget roligt, köpte en kofta, ett par tajts, en kajal och en mascara, men jag känner ingen glädje, varför?!

Imorgon blir det tydligen Arena igen, jag kommer bli stammis där, nej då, det är ingen risk för det, men det ska bli kul:D
Och på lördag fixar jag och Saers tjejmiddag, mysigt mysigt!! Oh yeah!!

Peace out so long!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0