Uppe med tuppen, och går och lägger sig med..?

Ännu en dag med stalltjänst avklarad, nu har jag gjort hälften av alla de 6 gångerna som jag ska göra och idag var det tillochmed roligt. Vilken skillnad det gör när man jobbar med någon som är snäll. Idag var det team-work för heeela slanten. Det resulterade i att vi blev klara med mockningen hyfsat snabbt och hade tid över till annat. Det kallar jag laganda^^.
Jag är inte ens trött, eller det var en överdrift dock, jag är rätt schleten, men det ska man vara efter en dags arbete...

Klockan 11.00 imorn kommer Ulle, som förövrigt stavar sitt namn med ETT L, därför är det tur att man drar tillbaka klockan inatt så jag får sova liiite längre. För det  är faktiskt inte ALLA som är så morgonpigga som en del tydligen är. Herre jösses!!!

Tänkte också skicka en hälsning till mina vänner som har flyttat norr och söder ut över lovet.
Araben, som man tror borde åka till värmen, gjorde en hel omvändning, och tog bussen upp till Norrland, till kylan fan. Du är inte klok!!
Sedan har vi den där, ja, vad ska vi kalla henne? Hon-som-har-en-kompis-som-vars-pappa-inte-anlände-på-en-jävla-struts(Emma), hon som bor mest norrut(?), gör även hon en bakdelsvändning och sticker till Spanien, bara så där!! Hur  tänker man!?!? Jag bara undrar?! Lämnar oss andra, här hemma, helt bleka och kalla, ska det kallas kompis?? Okej, jag kanske verkar något bitter, men nej då, det är ingen fara med mig inte.
Jag ska ju vara hemma, och gå till tandläkaren och be dom dra åt helvete om dom inte fixar mina gaddar, och sedan ska jag fixa en frisyr. För det som nu finns på mitt huvud, kan knappast kallas för frisyr, skatbo mjöligen, hemskt är vad det är...

Nej, man kanske borde gå och sova...God Natt!

Kommentarer
Postat av: saers.

du har ju fint hår ;o

2007-10-28 @ 13:28:19
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0