Söndag

Söndag. Egentligen behöver jag nog inte säga mer än just Söndag. Söndagar är defenetivt veckans tråkigaste dag. Idag har det inte hänt mycket alls. Sovmorgon, suttit vid datorn och försökt bekämpa viruset, som jag kanske har lyckats bli av med? Förhoppningsvis. Jag har också vart ute och övningskört, jag hatar det mer än något annat, Usch!!, men jag blev övertalad att köra hela familjen till Sörmon, mamma sitter i framsätet skapligt lugn, och sen sitter pappa bak på hel spänn, och Marcus sitter och kaxar sig brevid och säger att jag ska "drifta" eller nått i den stilen, jag vette katten vad det betyder, men iallfall. Någon som njöt av resan var iallfall Bonzo, han låg i sin bur och sov så sött.
Hursomhelst, resan till Sörmon gick förvånandsvärt bra för att inte ha kört på flera månader, MEN mitt på sörmovägen skriker mamma, BROMSA!! Vi ska in här. Men jaha!? Jag bromsar och alla flyger framåt, för man gör ju som man blir tillsagd eller hur? Som tur var var det inga bakom...När jag väl fått stopp på bilen och ska svänga in så inser mamma att det inte alls är där vi ska svänga in, men nehe?! Det var bara att ge sig ut på vägen igen och göra om samma prosedur, för självklart fanns det ingen skylt till de där jävla stället utan det var en infart mitt ute i ingenstans, det är sjysst det...
Men vi överlevde det med. Anledningen till att vi skulle till Sörmon var att Bonzo skulle dit och leka med Charlie, en annan boxer, jätte söt:D
Vi kom fram till att Bonzo är en stor egoist, ingen fick klappa Charlie inte ens hans ägare, för då blev Bonzan förbannad, lille vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0