Raggningstips?

Arena blev det igår, och det var grymt kul, även om jag var tröttis. Men igår kunde jag för första gången förstå dom som säger att det inte är kul att vara nykter på Arena. Inte för att jag hade lust att dricka och supa ner mej, men man kanske kunde ha överseende med dåliga raggningsknep om man har något innan för västen.
Jag skulle vilja ge alla killar och tjejer som ska ut ragga ett tips: SLÅ INTE DEN NI RAGGAR PÅ!!!!
Herregud tänkte jag, det kommer fram en kille och ger mig världens knytnävsslag på armen . - AJ!
Och sedan förolämpar han min vän, Nej du gubbe lilla, den går inte!!

Förutom det så var det en trevlig kväll och det är nästan så att jag börjar känna mej hemma på Arena...LOL hahaha

Snart kommer Sara, eller ja, om några timmar och då ska vi förbereda kvällen som kommer, mysigt ska det bli, om jag inte somnar för som sagt, jag är grymt TRÖTT!! Ovanligt, eller hur!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0