Planera eran drömnattklubb?!

Hej hej och varmt välkommna till ett nyss inlägg på ajjdapajjdasblogg!!
Igår kväll funkade inte internet och jag trodde jag skulle bli smått skogstokig, usch så hemskt det va!! Vad ska man göra om inte internet funkar och msn är dött??? Ghaaa, hoppas inte det händer igen på ett tag!

Idag har jag inte vart i skolan så speciellt länge, jag älskar onsdagar, en hel dag åt projektarbete, sweet, för än så länge så är det inte speciellt betungande, just nu är det nästan kul, ojoj, skolan=kul??

Dessutom så är det endast 2 dagar kvar nu, till lilla jag bli stor, nej, jag kommer anntagligen inte bli nå större, men iallfall.
Håller på att bli övertalad att hänga med till arena då, men tror inte det, jag har ju inget leg, alltid bra att ha något att skylla på...

Måste bara berätta något mycket lustigt.
När jag kom hem förut så hittade jag ett brev som var adresserat till mig, från kommunen. Det visade sig var feedback till mitt, Emma och Leilas förslag om en nattklubb för folk under 18, som vi skickade in på samhällskunskapen i våras. Jag vet inte ens om vi var nå vidare seriösa med det hela?
Hur som helst så var brevet från unos enhetschef, som tyckte att vi skulle ringa eller mejla henne, och bestämma ett möte med henne, så att vi kunde få vara med att plandera våran drömnattklubb för unga, haha
Dessutom fick vi en inbjudan till Uno på lördag, Pump up the Jam, ingen aning om vad det är, men något evenemang av nått slag iallafall...
Nej, jag tror inte att vi kommer bestämma något möte om jag känner oss rätt, eller vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: linn

men det är ju jättetufft :D ni måste boka möte! även om ni är 18 hela bunten (snart). tänk på alla 17åringar ;D

2007-10-03 @ 19:09:56
URL: http://thelinn.blogg.se
Postat av: saers.

jo, klart ni ska gå på mötet! :D
och jo kom till arena på fredag, jag och prillz ska nog dit! :) och har du inget pass eller ngt?

2007-10-03 @ 20:45:59
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: Emma

Nej usch, orka möte ^^ hahaha :D ja är inte itnresserad av att arrangera evenemang på uno faktiskt ;)

2007-10-03 @ 21:43:53
Postat av: Pjuppie

Klart du ska med till Arena!
Med mig och sars, ska försöka få med Ullz också om hon inte jobbar :D

2007-10-03 @ 22:22:10
URL: http://snigelblogg.blogg.se
Postat av: Nika

Klart att Du ska hänga med, passet gäller som leg också... Släkten kan Du träffa någon annan dag...
Ha det så KUL!
Kram

2007-10-04 @ 08:20:15
Postat av: böske

ja häng med! jag hade hängt med om jag inte hade hoppat på kryckor xD

2007-10-04 @ 17:25:41
URL: http://www.leilaboskeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0