Man ska bli man

Idag har jag vart ledig, och med tanke på hur trött jag har varit så idag, så var det välbehövligt.
På förmiddagen var jag med farmor och letade efter ridhjälm. Men jag har blivit tilldelad ett så konstigt huvud så det är ingen hjälm som vill passa. Antingen så är det förstort eller så är det för litet, och ibland känns det som om det är fyrkantigt. Det är sant:O, jag hoppas inte det syns, haha^^

När jag kom hem la jag mej framför tv:n och somnade. Skönt, Skönt!! Men tror ni jag var pigg när jag vaknde? Icke sa Nicke!! Snarare tvärtom, så mamma drog med mej på en tur till mormor. Hon bjöd på kaffe och bullar, för saften var slut, men jag är ju så vuxen nu så jag drack kaffe, haha
Hursomhelst så sitter jag här nu och skriver en analys om jämställdheten i världen. Jag börjar seriöst bli trött på kvinnor, det är så synd om dom hela tiden!! Jag ska fan ta och bli man!!
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: linn

jaa, internationella mansdagen ftw!

2007-10-16 @ 23:08:14
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0