Krossat eller brustet? Eller bara besviken?

Du verkar inte vilja förstå, eller så är det precis det du gör. Förstår. Förstår det jag vill säga, men spelar dum. Dum, för att få mig att säga det rakt ut. Men vilken skillnad skulle det göra? Ingen alls. Ingen skillnad i världen. Det skulle bara förstöra. Förstöra allt. Jag vill bara att du ska förstå. Jag vill att du ska veta. Utan att jag säger det rakt ut.


Du gör mig så förvirrad. Du gör mig så ledsen. Varför kan du inte bara förstå? Vad är det du vill? Vad har jag gjort dig?

Om du skulle förstå så skulle du aldrig bete dig så här...eller det kanske är precis det du skulle.

Du skrattar bakom min rygg. Glad över att ha fått mig dit du vill.

Var du ute efter att såra mig, så har du verkligen lyckats!


Försöker att förtränga. Försöker att glömma. Men hur jag än försöker så går det inte.

Du har gjort ett bra jobb med att fastna i mitt minne.

Det är bara att gratulera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0