God Afton

Då sitter man här igen, Söndageftermiddag, och trött som vanligt.
Jag har tänkt på det, hur ofta säger inte jag att jag är trött? Det sker varje dag. Varför går man inte och lägger sig istället och sover ut för en gång skull?

Igår var tjejerna här för att fira mig och Sara. Det var mysigt värre, men lite små segt kanske, många trötta miner från många håll var det. Men gick jag och Sara och la oss direkt efter att den sista, Linn, hade åkt hem? Nej, klart vi inte gjorde. Vi somnade inte förens vid 4 eller något. Bra kämpat!!
Vi ställde klockan på halv tio, men det stängdes snabbt av när den ringde...
"Vad vill du att jag ska göra då? Klä ut mig till tjej och dansa hula-hula??"
Herre jösses, Ida flög upp ur sängen. Vad är det som händer? Jo, det var Ulle som ville få håret färgat...klockan var då 12, hehe...
Och det första Sara säger är:
Vad hände? Hur kunde vi sova så länge? haha
Det undrar faktiskt jag med.
Men det var bara att kliva upp, vare sig man ville eller inte, för håret skulle färgas.
Och jag tycker det blev ett lyckat resultat, det blev djupt rött...Ulle blev inte hyper nöjd, men va tusan, det blev fint:D:D

Och nu ska jag försöka plugga, och då menar jag bara FÖRSÖKA!!!




Charmerande bilder, inte sant?

Kommentarer
Postat av: saers.

ja, det kom som en chock när jag hörde va klockan var xD

2007-10-14 @ 21:56:36
URL: http://magnumclassic.blogg.se
Postat av: linn

jag hade lätt snyggast mask! :D

2007-10-14 @ 22:45:00
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0