Dagen efter...

Ja du, igår blev man myndig, vuxen(?), ja, hursomhelst så blev jag 18 år gammal.
Dagen började med att någon kastade hundgodis i ansiktet på mig, när jag låg och sov, sedan kom så klart själva hunden och ville äta godiset, i munnen hade han ett kuvert, det var gulligt....
Av min päron fick jag en söt rosa mobil, och en digital kamera, man tackar!:D, och jag visste absolut inte om det innan...
När jag öppnat min fina presenter som jag inte visste om, var det bara att ta cykeln och cykla iväg till skolan i min gröna eller var det den bruna skjortan? Det är det ingen som vet, den ändrade nämligen färg, det var coolt!
Efter skolans slut var det bara hem och byta om, och fara till stallet på hoppträning. Det var verkligen skit kul!!! Men jag har aldrig blivit så svett någon gång tror jag, kläderna var som klister, bara så ni vet;D

Därefter stressade jag hem för att duscha och göra mig iordning innan min lilla släkt skulle komma, det var stressigt men jag hann, det var ju tur!

Stress åt mat och tårta, och kollade på mina kontanter, blommor, och min fina 18 åriga mugg...

När det var klart skjutsade mormor mig till Norrstrand där jag skulle möta Pernilla och Louise, jag hade blivit övertalad att följa med till Arena. Jag ångrar det absolut inte, jag hade sten kul, men det stred mot mina principer. Jag har alltid sagt att jag inte tänker gå dit samma dag som jag får göra det, eftersom att jag inte är så desperat. Men det ser man ju hur det gick med det...
Bussresan hem är lite luddig, lite läskigt faktiskt, men jag skyller på att jag drömde om det, och att jag inte vet riktigt vad som är sant eller dröm;)
image18

Sara nu är vi vuxna!!


Kommentarer
Postat av: Pjuppie

Tur att bussresan gick bra, blev lite orolig när jag tappa bort alla xD
Hoppas dom andra också överlevde :>

2007-10-06 @ 18:34:09
URL: http://snigelblogg.blogg.se
Postat av: saers.

men vi gick ju inte dit för vi var desperata, vi ville ju fira!! :D
Ja, nu är vi vuxna ^^ I teorin iaf :P

2007-10-06 @ 20:27:58
URL: http://magnumclassic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0