Älskade tabletter

Jag är så nöjd. Jag är så himla smart. Varför? Jo, för jag har upptäckt att jag kan sätta på mej en varm pyjamas och lägga över överkasten över täcket, så att man inte fryser när man vaknar. Mitt rum är mega kallt!!
Det tog ett tag innan jag kom på den briljanta(?) ideén, men nu så är det varmt och skönt när man vaknar, underbart.
Jag somnade i stort sett direkt när jag gick och la mig igår, var sååå trött, men sedan vid 5 vaknar jag av världens smärta i magen. Så, jag går upp, helt snurrig, vinglar runt i huset på jakt efter ipren, men tror ni det fanns någon eller?? NEEEEEEEEJ!!
Jag trodde ärligt talat att jag skulle avlida, vandrade ner, tillbaka till mitt rum, fixade fram alla min väskor och rotade igenom dom. Och DÄR låg min räddning!! Underbara tabletter!! Så sedan kunde jag lugnt gå och lägga mig i min varma säng och sova skönt igen. Men tro inte att det var slut där, klockan 10 vaknar jag igen, ONT ONT!! Och Ulle skulle komma klockan 11. Super social kände jag mig verkligen. Men det var rätt lugnt sen ändå.
Ulle och jag tog en promenad med Bonzan, sedan gick vi in och drack te, och kollade på reprisen av idol...

Därefter tog jag, mamma och Marcus en sväng till Bergvik och IKEA. Mycket folk var det!! Och nu är jag hemma igen, och laddar inför tandläkarbesöket^^ hehe...så illar är det faktiskt inte
Men vi hörs!!
Peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0