Who do you think you're fooling now?

Jag hatar den där drycken som kallas för alkohol mer och mer för var dag som går. Personer som dricker genomgår en total personlighetsförändring. En förändring som oftast inte är till det positiva. Jag förstår helt enkelt inte själva nöjet med det hela. Jag blir bara så arg. Packade personer verkar heller inte kunna ta hänsyn till andra över huvudtaget. De är så inne i sig själva, och helt över lyckliga att de vågar göra saker som de annars inte vågar. Dessutom om du har varit i ett sådant tillstånd, så har du förmodligen gjort saker som du inte kan stå för när du sedan är nykter. JAG FATTAR INTE!!! VART LIGGER DET ROLIGA???
Självklart skyller många på att de faktiskt va fulla när de utförde de dumma handlingarna. Men NEEEEJ, det är ingen ursäkt. Det är fortfarande DU som har gjort det, sedan om du var full eller inte spelar ingen roll överhuvudtaget. Det är ingen nyhet för någon att man kan bli mer vågad när man dricker, det vet man om, och därför får man fan stå för vad man har gjort också. Saker du gör när du är full är anntagligen saker som du vill göra i det undermedvetna, eller kanske inte vågar göra annars. Så att skylla på att man var full är inte en godkänd anledning.

Så där ja, då har jag fått ut min agressioner(?) över den där jävla spriten, hoppas att jag inte gjorde någon arg...

Kommentarer
Postat av: Pjup

Jag dricker inte direkt för att våga eller göra något som man kanske inte borde.
Misstag gör man både full och nykter.
Det är väl mer att kunna slappna av enligt mig.
Fast alla reagerar väl olika på alkhol så..

2007-11-18 @ 18:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0