Livet enligt Rosa

Välkomman till min ljuva rosa blogg.
Om bara livet kunde vara lika ljuvt just nu så hade det inte vart fel.
För det första så är allt helskumt!! Upp och ner vänt, och jag vet inte vad jag ska göra...

Sedan så kan måndag kvällar bara ta sig nånstans, känns som om jag har sagt det här förr. Men jag kommer fortsätta i samma spår, och börja klaga på MATEN!! Jag fattar inte varför det ska vara så svårt att fixa till riktigt mat på måndagar också??
Idag när jag kom hem fanns det EN bit "tjockpankaka" att tillgå. Grejjen var bara den att hela pankakan var totalt misslyckad. Den var max 3 milimeter tjock och snustorr, det var som ett stort brunt chips, utan smak. Så jag vägrade äta den och började göra egen mat. Tror ni inte att man får höra att man är otacksam och bortskämd då???? Jag blev så arg. Herregud, jag har inte ätit riktig mat på hela dagen, är sjukt hungrig, och så finns det ingen RIKTIG mat. Klart man fixar egen då eller?
Nej, Ida är INTE att leka med på måndagar, jag varnar er, speciellt inte den HÄR måndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0