Knäckt till tusen!

Jösses Amalia, jag som sa att jag hade slagit rekord igår med 16 läsare, innan dagen var slut var det uppe i hela 21 stycken!!;O det är fett coolt!!

Om någon frågar hur det är, så svarar jag:
"Jag känner mej knäckt" haha visst är jag rolig;'D

Jag är verkligen genom knäckt, det var bland det dom vidrigaste upplevelserna jag varit med om. Jag ser inte fram emot nästa vecka. Dock så känns det lite bättre, men vet inte om det är behandligen eller om det är Iprenen. Det spörs som man brukar säga^^

Inte får jag rida heller :( jag är sjukt lessen. Men jag tänker åka till stallet ändå, så det så!! Så lätt blir ni inte av med mej!!!!!

Kommentarer
Postat av: Blom

Det var ju synd att vi kollade min statistik då ^^ muhihi. men det är bra ida!

2007-11-28 @ 15:11:17
Postat av: böske

alla som inte dansar är våldtäktsmän !

2007-11-28 @ 15:12:46
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0