Ghaaaaaaaa

Nu ni, håll i er, eller dra er baklänges, eller vad man nu brukar säga, men idag har det slagits rekord på antalet läsare på denna blogg. Vill ni veta hur många, en stor sensation, hela 16 personer, är det inte helt otroligt så säg:O hahah nej kanske inte men iallafall....

Kan fortsätta med att säga att den här veckan har fått en mardröms start. Ryggen är cp, knäna börjar fucka upp sig, dessutom så har jag fått en spricka på insidan av ena kinden. Annars så är allt underbart. Eller egentligen inte, men jag orkar inte bry mej längre! Även om jag nog innerst inne gör det:/
Hur som helst så har jag mega tråkigt just nu. Rastlös till tusen.
Jag vill dansa, jag sitter och "diggar" till thriller med michael jackson, eller rättare sagt, jag vickar på huvudet!!! Alltid en början.
Imorn ska jag till en napra...nånting, är inte lika läskigt som benknäckar mojs iallfall. Blir det inte bättre av det bryter jag ihop. Palla att åka bil på fredag med ryggont lixom!!!

Inte får jag rida imorn heller, men jag tänker åka dit ändå!! Så det så!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0