Confused

Hej och välkommna till förvirrade hörnan!
Jag tror att ni får leta länge för att hitta en mer förvirrad person just nu. Jag vet varken ut eller in, eller in eller ut för den delen heller...allting är en enda röra!!
Jag försöker intala mig själv att det är på ett sätt, fast det är på ett annat. Jag gömmer mig för mig själv känns det som.
Dessutom så saknar jag dig, men du verkar inte sakna mig. Du varken ser eller hör mig...tråkigt tycker jag, speciellt när jag inte vet vad jag har gjort...

Sedan finns det en hel uppsjö med saker man kan vara förvirrad över. Men palla ta upp dom. Är ni väldigt nyfikna får ni väl fråga då, inte för att jag tror någon orkar bry sig, men jag bara säger som det är^^

Idag har jag köpt sjukt sköna skor, och sjukt sköna mysisbyxor<3 me like! Good to know....
Mamma och pappa tycker dock att vita skor inte passar för årstiden, men va tusan!!
"Vill du att det ska se ut som om du inte har några skor på dig eller?" Tack pappa!!

Kommentarer
Postat av: linn

ofta man tror någon går barfota då xD hahah

2007-11-13 @ 23:27:09
URL: http://thelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0