Worthless!

Torsdag vare ja! Ett totalt misslyckat slutprov i spanska avklarat, och nu väntas bara ett prov i grafisk...nånting också ett slutprov i naturkunskap, sedan så är allt över, fatta vad underbart!!:D

Fått sommarjobb också, på ett basketläger, ja ni hörde rätt, basketläger!! Jag som har spelat så himla mycket basket i min dar, men nu tror ja väl heller inte att ja ska träna ungarna i basket, dock, det är nog tur. Ska förmodligen bara fixa krubb och städa...

Sedan så är det klart att det bli funktionärsjobb på Arvikafestivalen också, det hade jag aldrig trott om mej själv, men där ser man!!! Coolt;D


Och i helgen ska jag vandra fram och tillbaka på Skutberget mellan ett och fem, med en häst med en unge på...kan nog bli kul!!

Yesbox!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0