Underbart!

Värsta underbara vädret!! Det är lagom varmt, för en person som inte tål solen, och de blåser varma vindar, helt perfekt helt enkelt...
Jag var ute och gick förut, och då fick jag ett infall och la mej ner bland alla maskrosorna som bildade ett gult hav, sedan låg vi där, jag och min kära vovve och kollade på den molnfria himlen, och lyssnade på de skrattande måsarna. Det var ett "halleluja moment" som varade i cirka två minuter, innan det dök upp två andra hundar, som störde lille Bonz, så det var bara att resa sig upp och fortsätta promenaden...


Annars så är det söndag idag, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det enda positiva med skolan är att man får andra saker att fundera på, vilket är bra, men sedan allt det andra kan ju bara ta sig någonstans. Alla nationella prov är iallafall över tack och lov, nu är det bara slut prov i spanska som väntas...men men

Och idag sänds det sista avsnittet av OC, och det tror jag är en himla tur, det var skit bra en gång i tiden, men sedan så gick det bara utför!!!!

Sluta tänk, och lev i nuet!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

"Sluta tänk, och lev i nuet!!!"
ja det tycker jag. Nu kör vi på det då :D

2007-05-20 @ 15:37:41
Postat av: Böske

ooh OC! finally

2007-05-20 @ 17:05:24
URL: http://leilaboske.blogg.se
Postat av: Linn

OC, r.i.p <3 haha xD

2007-05-20 @ 22:43:44
Postat av: Linn

men de tog ju bort lite av min kommentar :C

2007-05-20 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0