En bulle i ugnen??

Herregud!! Ja tror min familj blir tokigare för var dag som går, under den senaste tiden så har vi vart väldigt sexistiska, misstolka inte de här nu:P men men...

Replik ett:
Jag har plockat tre festingar på Raffisen idag(kissen), jaha men tänk jag som behöver ligga med han då!??:O
Ehm jo...

Replik två:
Mamma skulle beskriva vad hennes jobb på LM Ericsson gick ut på när hon var ung för några kompisar...
- Först letar vi hål, sen suger vi av, och sen sätter vi på...
Dom hade skrattat åt henne, och hon fattade inte varför, ehm vad är felet??:P

Jodå, lite kul har vi faktiskt som ni ser 8-)

Just nu så har jag en bulle i ugnen, nerrå, skojja bara, men ja har bakat och jag har nått i ugnen, men inte en bulle utan en ÄPPELKAKA!!! :D
Och om fem minuter så är det Anna Phil, typ best ever, lr nått;D

See ya!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0