Wathever!

Alltså, det är FÖR varmt just nu!! Dessutom har ja fått eccem(vet ej hur det stavas), på mina axlar och det kliar så for tdet blir varmt!! YES, life is good!! Tur att man bor i källaren säger jag bara...

Det är snart sommarlov också, vad ska man hitta på då då?? Kommer ju bli att man sitter inne och ugglar känns det som, men nej, nu ska jag inte vara så negativ, förlåt!

Just nu sitter jag och lyssnar på Emilia med Big Big World eller Girl eller vad den nu heter, nått med Big är det iaf;P men men...bara så ni vet lixom...

Jag har dessutom sjukt tråkigt, fast jag har heller ingen större lust med att göra något heller så att det är ju lugnt..men ändå...

Ge mej pigment så blire bättre!!

FÖR MYCKET SOL, FÖR LITE PIGMENT!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0