Someone like me...

Jag har försatt mej i en så fruktansvärt dålig situation, det är det enda jag går runt och tänker på, men innerst inne vet jag att det aldrig kommer bli nått...
Jag lurar bara mej själv, försöker tro något annat, det är det enda jag vill prata om...
Det spelar ingen roll att folk säger till mej att ta det "easy", försöka se det för vad det är, DET SPELAR INGEN ROLL!!
Jag är redan fast, och då menar jag verkligen FAST!!!
Har aldrig känt så här förut, så nära, men ändå så jääääävla långt bort...
Och jag vet inte VAD jag ska göra, mår så himla dåligt....

Jag visste redan från början hur det var, men ändå så lät jag mej luras...
Som om jag inte skulle ha tillräckligt med frågetecken i mitt liv, fast i och för sig det här är väl inget frågetecken direkt, mer ett utropstecken. Som skriker "HA HA" där fick jag dej att tro nått!!!

Fan vad jag hatar mej själv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0