Utelåst var det ja!

En dag på stan det blev, och sedan en timmes strykning av örngott, gött trött i ryggen är man nu iaf!

Satt hos farmor och farfar igår, och åt mina sju kräftor, när mobilen plötsligt ringde:
- Hallå?
- Hej det är Ulle, jag är utelåst...
- Jaha..Hur ska du lösa det då?
- Jag får väl ringa någon eller nått...
- Eller så sover du hos mej..

Ja, så blev det, men eftersom att jag inte var hemma fick jag guida lilla Ulle till Norra Kroppkärr, vilket faktiskt var mycket enkelt.
Sedan fick även Ulle smaka några kräftor, och sedan blev det äppelpaj, och glass med grädde och jordgubbar, mycket gott!

När morgonen sedan nalkades, var vi otroligt trötta, iallafall jag;P, men Ulle ville upp och titta på TinTin, så så blev det.
Vi satt ihopkurade i varsitt hörn, invirade i våra täcken, nästan som när man var liten...haha
Frukost följde därefter, och sedan åkte Ullis hem...

Ett par timmar senare sågs vi på torget igen, men nu var det några fler med, nämligen Linn, Pernilla, och Sara, för den där Leila var ju inte med, för hon hade inte råd...kom du inte på nått bättre? HA!! nerrå;D
Vad vi på stan skulle göra, var att köpa en liten present till Emma, och så blev det, och nu blir Emma hemskt nyfiken kan jag tänka, hahaha...men vad det blev säger jag INTE!!!

Det var min dag i ett kort/långt format, kalla det vad ni vill, men nu är iallafall jag
HUNGRIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0