Reker och maneter det er vad man eter!

Klockan är 20.19 och det är den näst sista fredagen innan jag börjar jobba, vilket också innebär att det är den näst sista lediga fredagen innan skolan börjar:O vart tog tiden vägen?? Jag bara undrar!? Ida hinner inte med i svängarna riktigt.
Hur som helst så har inte det här lovet gjort mej något klokare, snarare tvärtom, jag är fortfarande sjukt förvirrad, men vem har påstått att man ska vara helt utan funderingar? Ingen skulle jag tro, det är nog en del av livet, för att bli lite djup så där...

Jag har precis avslutat en förätt bestående av färska räkor med mina (nyförälskade?) föräldrar. Det var mysigt, nu är det bara huvudrätten som saknas, men vi blev så mätta så vi får väl se när vi äter den.

Men vill ni veta en sak?
Av någon konstig anledning så är jag gladare och mår väldigt mycket bättre än vad jag har gjort på länge...fråga mej inte vad det beror på, men det känns bra iaf:D woho!!
Livet leker!! Eller ja, det kanske var att ta i kanske, men det går åt rätt håll iallafall och det är himla positivt!!

Idag har jag dessutom haft besök av en blivande rödtott, nämligen Ulle, som försöker få folk att börja kalla henne Ika, men det går inge bra, Ulle är Ulle, så är det bara!!
Vi käka knäckpaj, och hoppade på den lilla studsmattan, som förövirigt är en av dom bästa uppfinningarna som uppfunnits, haha

Ja, det var väl min dag i korthet, hinner inte med så mycket när man stiger upp vid lunch, men det är smällar man får ta, det är ju så himla ljuvligt att sova!!!

Ajöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0