Pommes frites!

Dagen efter hemkomsten, alltså, jag är as trött och min näsa är röd!!
"Det ser ut som om du har supit rejält den här veckan", tack mamma, TACK!!! Det är kul när man får komplimanger!
Idag har jag åkt fram och tillbacka till Grums två gånger, liv;D haha
Har även vart på Maxi en sväng, det ni, så kul har jag haft idag...

MEN, jag har ätit GOD MAT, för första gången på länge, när vi var på Maxi passade vi på att köpa en fritös, så pommes blev det ;D fan va gott det var!! och "romantiska" tomater, kan det bli bättre?

"Lilla hjärtat jag tänder så på dej, jag vill så gärna ha..." alltså finns det nån värre låt, jo det är klart det finns kanske, men den är fan inte passande att ha på hjärnan!!!!

Hur har eran dag vart då?? hehe

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Ps. MOA lever DU!??. Ds

Kommentarer
Postat av: böske

jag lever iaf

2007-07-18 @ 19:15:38
URL: http://leilaboske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0