It´s raining man!

Regnet öser ner ute, och jag håller på att förbereda mej på att flytta ut i ett tält en vecka. Tror ni jag är laddad eller? Klart som fan att jag är laddad, det är väl allas dröm att få bada och sova i lera och gå runt och va våt hela tiden eller hur!? Eller har jag fel kanske?
Nej, men skämt och sido, det kommer bli vad man gör det till, som med allt annat, och går man in med en negativ inställning så blire inge bra, men det är svårt att se det positiva just nu, GE MEJ SOL!!!!!!!

Jag kan också meddela att jag har käkat för mycket godis, och äckel, vilket innebär att jag har sjukt ont i magen, bara så alla vet, ni kan ju ägna mej en liten tanke kanske? För det är ju inte alls självförvållat på något vis, hehe

"Regnet det bara öser ner, och jag är våt om både skor och strumpor, lalala...." Allsång fuckers!! SJUNG!!

Men det här va kanske det sista innan jag flyttar ut, men vi hörs om en vecka;P
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0