Get up, Step up!!

IDA ÄR KÄR!!!
Okej kär var väl lite överdrivet kanske, men ojoj men lite till mej är jag ialla fall;D haha
Såg "Step up" igår, och shit va bra den var, och shit va snygg han är.
Så jag  var tvungen att se den imorse igen, funderar seriöst på att gå å se den igen, men det kanske verkar lite desperat eller? hihi
Hur som helst så är det en film jag rekommenderar sjukt mycket, för att dom dansar sååå bra, och av några andra andledningar också;D haha
    

Ikväll ska jag se på "underbara älskade" tror jag, eller kanske blir det "Step up" igen<3

Förövrigt så är det dåligt väder och jag känner mej smått tung i huvudet, lite åska skulle inte sitta fel.
Och igår så hade jag en dator fri dag, känner mej stolt faktiskt!!

Peace!! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0