Förbannade bussar!

Från och med nu så ska jag aldrig mer anklaga folk som är tvingade att åka länsbuss för att vara lata!! Dumma skit bussar! Fula är dom också!! Jag tror seriöst att dom lever sitt eget lilla liv där ute på landet!!
Sedan tycker jag att Vålberg är ett läskigt ställe när det är mörkt, usch usch.
Tur då att det där stället inte ligger SÅ långt från stan, så att lilla mamma kunde komma och hämta oss när sista bussen seglat förbi framför näsan på oss. Allt för glad var hon kanske inte, men va skulle vi ha gjort då? Promenerat kanske?
När vi sedan hade släppt av alla på rätt plats och vi klev ur bilen hemma säger mamma:
"Jag kan inte förstå hur man vill bo i den där bonnhålan. Det är ju hur omständigt som helst" hahah LOL
Hon var bara trött, säkert inget illa ment mot nån;) hehe

Förutoma denna lilla (vad det nu heter, blackout totalt) så var det en mysig kväll. Tack Emma! God mat och skön sång bjöds det på under kvällen. Det sist nämda kanske man kan ta med en nypa salt:P haha
Jag kan bara meddela att min röst är typ förstörd fortfarande efter att ha sjungit Singstar, ja min röst är ganska klen, Jag vet! Förlåt!

Jo, föresten så drömmde jag mardrömmar om Vålberg inatt också, men jag ska inte ta upp det nu, känner att jag redan har sagt tillräckligt med negativa saker om stället.
Det är inte så illa som det låter, tror jag?;O haha

That´s it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0