Fett najjs?

En tråk-dag är vad det har vart. En bilfärd till det hippa stället kallat Grums, där tog vi oss en lång promenad i skogen, och jag höll på att koka eftersom att jag var klädd för att vistas i ishallen, SMART!!
Men lätt och veta lixom, jag brukar faktiskt bara vara i Grums på vintern, hur ska jag kunna veta att det är samma klimat som här?

Hur som helst så är min bror tillbaka, det var sjukt vad en vecka kan gå fort, men det var en sjukt skön vecka också så att;D haha
Har precis avslutat en till pommes frites middag, vi missbrukar pommes frites i den här familjen, skaffa aldrig fritös om ni inte vet hur man slutar använda den!! Ett litet tips bara...

Fick precis reda på att jag ska på kräftskiva ikväll, fett najs! Kräftor är ju så himla gott!!
Kanske får jag skjuts av Marcus, på fyrhjulingen, om jag törs?
Igår skjutsade pappa mej på den, shit va rädd jag var, trodde den skulle välta i varenda sväng, och jag höll på att ramla av också för den delen, snacka om att leka med livet...men kul var det(a)

Mer än så tänker jag inte skriva, kanske senare, om det dyker upp nått av värde, men skulle inte tro det, det händer inte så mycket just nu...Ge mej lite spänning tack!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0