Ångesten är som bortblåst

Kom precis hem från mitt otroligt ansträngande sommarjobb.
Jag, satte mej på cykeln och cyklade iväg till Sundstagymnasiet vid halv ett tiden i förmiddags, där mötte jag upp Leila. 
Sedan träffade vi våran kontaktperson, som berättar att den här veckan kommer bli ganska lugn (för er som har missat så jobbar vi på ett basketläger). Med lugn antog vi vi skulle jobba, men inte göra så mycket om ni förstår vad jag menar. Han fortsatte att berätta hur veckorna framöver kommer att se ut, när han sedan var klar med all information säger han:
"Ja, ni kan gå hem nu, så ses vi på fredag klockan tio"
Jag och Leila kollade på varandra och gick ut, sedan fick vi världens skratt attack.
Vårt sommarjobb går ut på att vara ledig, nästa vecka ska vi jobba i köket och hacka grönsaker, sista veckan jobbar vi fram till tisdagen. Men det bästa med kråksången är att vi får fullt betalt!!!
Min ångest är som bortblåst, det kan inte bli bättre;D

När vi slutat, drog vi ner till stan och fyndade på rean, tillsammans köpte jag och araben tre linnen, en T-shirt och en kjol, det gick på 160 kronor totalt!! Det kallar jag äkta fynd!!
Jorå, men så ser resten av mitt sommarlov ut, haha, fast nu har man kravet på sej att komma på nått att göra iställer, men men det löser sej...

Adjö!

Kommentarer
Postat av: Pjuppie

Vafan, LYX :D
Men då kan ni komma hit och umgås med mig som är helt ensam också ;D hihi.

2007-07-30 @ 18:37:23
Postat av: ika

jävlar i helvete vad avis jag är ;C

2007-07-30 @ 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0