Grrrrrrrrrrrr!!

Hej!!
Jag är arg!! Så jävla fucking mega arg!! Du förstör seriöst allt, jag hatar dej, milt sagt!! Du tror att du är bäst på allt, och det är du. Du är bäst på och vara otrevlig, och allmänt störande och äcklig!! Du ska INTE kalla mej LAT!! Jag kan erkänna att jag är det ibland. Men du är fan inge bättre du!! Fy fan vad mega arg jag blir på dej din lilla jävla, ja vet inte vad jag ska kalla dej. Det är du som är anledningen till mitt lata uppförande. Jag har inte tvingat DEJ till att umgås med mej, det har du valt så bra själv!! Så om du nu tycker så illa om mej, så sluta följa efter mej då!!!!!!!!!!!
USCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag instämmer ! usch

2007-12-07 @ 10:05:22
URL: http://oviktigtvetande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0