Ajajaj

Ajaja, det gör så ont.
Har varit på dressyrtrimläger nu i två dagar, och herre jösses vilken mega träningsvärk jag har!!! Till och med i ringfingrarna;O, sedan har jag skavsår på sköna ställen också, fi fän^^
Men jag ska inte klaga haha, det har varit jätte kul. Men just nu längtar jag tills jag kommer hem imorgon eftermiddag, så där vid 5 tiden. Nyduschad kommer jag ligga som en påsenötter i köket, helt slut, och ensam hemma är jag också. Men först är det stalltjänst på schemat, upp med tuppen blir, 07.00 ska jag vara istallet. Mähähä:*( kallt och uschligt.
Nej nu ska jag gå och lägga mig, så att jag tar mig upp imorgon.

Puss och kjam!!

Har ni läst NWT idag föresten??;D Stjärnreporten har ju vart i farten igen, hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0