Sunny Beach, take care!

Senaste inlägget blev kanske lite väl agressivt, men jag saknar dej ju faktiskt!!

Hur som helst så har det varit en trevlig dag idag:D
Har umgåtts med min kära mamma, vi har vart ute och gått, och käkat mat. Vi satt ute på altanen och åt sallad, precis så började jag sommarlovet, så varför inte avsluta det på samma sätt, för det är sant, sommarlovet är SLUT!!
Imorn ska jag på stan, mamma frågade om hon fick följa med, haha, dt var gulligt=D, så jag och mammsen ska shoppa loss, eller jag ska i teorin shoppa loss, men jag backar alltid ur när det väl gäller, jag känner mej alltför väl...
Idag drog lilla Emma till Sunny Beach, och Johanna till Barcelona, och den där leila kommer hem från Ume imorn, värst vad alla ska resa då!!! Jag vill också åka någonstans!! Men det är väl trevligt i Karlstad, eller??

Hade också tänkt att ladda upp lite bilder, men eftersom att tekniken inte var sammarbetsvillig, så blev det inget med det!!! TYVÄRR!!

Puss och kram skumbanan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0