Kalla mej för vad du vill

Kalla mej gärna mat tant eller Dita von Teese?
Eller "svenne" kanske, inget illa menat, det är coolt att typ va den enda svenskan, men situationen känns lite främmande för mig bara. Men det är kul:D

Kul är något som läger deltagarna har om nätterna också, badar näck i sundstastjärn och tittar på tysk porr på skolans Tv-apparater som är utrustade med kabel-tv:O, det var nått som jag och leila hade missat.
Men vi kom på att vi hade tysk tv i media korridoren, så vi ska övernatta där nångång för att titta på porr, eller inte, det var en av mina sämre idéer så att säga...

Tänkte bara avsluta med att säga att jag fått en finne på hakan, som gör sjukt ont, den syns knappt, men jag kan inte le xD det är illa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0