Hösten knackar på dörren

Jag kommer nog göra många deprimerade nu, så även mej själv men: HÖSTEN ÄR HÄR!! så då var det sagt.
Kom precis in från min kvällspromenad med min älskade vovve.
Jag älskar att va ute och gå ensam när det är mörkt ute, eller jag är ju inte ensam, Bonzo, min livvakt är ju med dock, kanske är därför jag tycker det är skönt. Idag ylade han på en bil som enligt honom stod på fel ställe och anntagligen kunde den vart farlig. Jag känner mej säker!!
Hursomhelst tillbaka till hösten, när man hör syrsor spela och en såndär fuktig luft bildas ute så det nästan är som dimma ute, och månen som bara är halv ser ut som en apelsinklyfta fast sjukt mycke större, då vet man tyvärr att hösten är nära, någon som drabbats av höst ångest?
Det har inte jag, jag älskar hösten, men nog skulle jag gilla att det kom några kanon dagar innan det är dags att sätta på sig kläder igen!! Kom igen solen, you can do it!!! KÄMPA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0