Back to Reality

Tillbaka till allvaret, jaja, det blir nog bra. Men jag vet inte vad det är med mej, känner mej  bara så himla deppig och osocial...kanske bara är trött?

Snart är min höst-outfit fullbordad, har köpt skor idag, fortfarande lite oskäker, men det blir nog bra, har sagt upp gym kortet också, sjukt skönt, men har hela september på mej att träna ändå...

Ringde från stallet förut: "Hej, du ska jobba på sönda!"
Hell yeah, jag ska befinna mej på anläggningen klockan 07.00, kommer jag va trött? Nesch inte alls...

Först blir man arg och förbannad, sedan blir man ledsen, sedan börjar man tänka, och inse att man kanske har gjort bort sej totalt? Varför ska det alltid vara så!??
Borde kanske gå och prata med någon, jag behöver nog hjälp...

Trött som bara den är jag, sov typ inget inatt, kändes som om sängen var "sönderluggen", den är gammal min kära säng, kanske borde byta upp mej. Från 70 till 130 cm att sova på? Kanske kan fixa till den gammla till en soffa? Hm, antar att ni är väldigt intresserade av mitt säng problem. Men det kommer nog inte bli något problem i natt, jag kommer sova som en klubbad säl!!!


God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0