- 12 oktober

Vad ska man säga? Pluggmotivationen har fortfarande inte infunnit sig, och jag blir bara allt mer stressad och förbannad på mig själv. Ligger i sängen med den lilla rosa på magen, har nyss duschat, härligt!! Var i stort behov av detta då jag gick en promenad tidigt imorse med söt vovven och sedan åkte direkt till stallet för att träffa söt pållen. Det var mys, älskar verkligen att vara ute när det är sånt här härligt höstväder. I like!! En kopp te och smörgås fick det bli, innan jag drog med vovven på ännu en promenad. En lång och snabb denna gång. Så nu är jag mör i bena, känns helt okej faktiskt!! Promenad rekord slog jag nog igår dock, herregud som jag gick 3 långpromenader på rad är varje dag man tar, men gör man allt för att slippa plugga så blir det lätt så.

Ska jobba lite på fredag, hääääärligt!! Skulle kunna lägga in ett klagomål om att det är töligt att det är på en fredag, men NEJ, det gör jag inte, för jag bryr mej ej, bara jag får jobba när jag har tid är jag nöjd, woohoo!!!

Måste åka på en observationsresa också, men kanske borde komma lite längre med uppsatsen först så att jag vet vad jag ska observera, kan ju vara bra kanske?!

Nej men om man skulle ta sig i kragen och läsa lie kanske?

Ciaao!

Look it´s mee....NOOOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0