- 11 oktober

Här har det inte hänt mycket på ett tag, men det har det i det verkliga livet. Man har bland annat hunnit med att passera 20 strecket och det är inte längre ett två siffrigt årtal tills man fyller 30...uppmuntrande va?
Har haft en toppen födelsedag dock, försöker att inte få någon åldersnojja, finns ju de som har det värre...?

Det där med att skriva C-uppsats är dubbelt så tråkigt än vad jag trodde att det skulle vara, så ja ni kan ju tänka er hur det går med den. Helst av allt skulle jag bara vilja gräva ner den och typ kissa på den eller nått?! Är inte alls motiverad till att plugga, är så galet tråkigt. Jag vill jobba, tjäna pengar och göra något riktigt kul! Det kommer kanske...
Tur att man projektledningen i alla fall så att man får träffa lite roligt folk, blir annars att man bara sitter hemma och deppar järnet typ. Nu kanske det låter värre än vad det är haha, men svackor hamnar vi alla i, och jag är i en "jag-vill-göra-allt-annat-förutom-att-skriva-uppsats-svacka". Har hört att de är en av de värsta att hamna i, nej kanske inte, men det är banni mej inte kul!! Blääääää!!!

Borde kanske även skriva ett CV för att sedan gå på jobb jakt. Behöver en förändring i livet känner jag, och det bör komma snart alltså!!!

Nej, återgå till statsförtätning, waterfront och segregering! Ciao!!!



It´s a teddybear, yeeeaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0